Arbetsuppgifter
Vi söker en administratör till vårt kontor i Örebro. Rollen innebär sedvanliga administrativa arbetsuppgifter, såsom kontakt med klienter, domstolar och andra myndigheter, hantering av inkommande samtal, registrering av ärenden, posthantering samt att ge stöd till våra jurister.
Kvalifikationer
Vi söker dig som är social, positiv och trivs i en resultatorienterad organisation. Du uppskattar att ta stort eget ansvar samtidigt som du arbetar väl i team. Du har förmågan att planera och strukturera ditt arbete effektivt och har goda kunskaper i Office-paketet.
Det är ett krav att du uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift på svenska.
Om Advokathuset Actus
Vi är en stor, allmänpraktiserande advokatbyrå med kontor i Västerås, Eskilstuna, Örebro och Karlstad. Advokathuset Actus arbetar inom ett brett spektrum av rättsområden och strävar alltid efter att leverera hög kvalitet och sätta klientens intressen i fokus. Våra klienter består av privatpersoner samt små- och medelstora företag. På grund av ett stadigt inflöde av ärenden söker vi kontinuerligt nya medarbetare.
Mer information om oss och vår verksamhet hittar du på vår hemsida: www.advokaternas.se.
Anställningsvillkor
Tjänsten är ett vikariat med en tidsbegränsad anställning fram till och med september 2025.
Tillträde sker enligt överenskommelse. Lön enligt individuell lönesättning.
Ansökan
Låter detta som en utmaning för dig? Välkommen att skicka in din ansökan senast den 6 december 2024. Observera att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut.
Skicka din ansökan via e-post till rekrytering@advokaternas.se. Vänligen bifoga CV och ett personligt brev.
Har du frågor om tjänsten? Kontakta vår verksamhetschef Erica Roine på telefon 016-14 00 34 eller via e-post: erica@advokaternas.se.