Kvalifikationer
Vi söker en administrativ assistent till vårt kontor i Örebro. Tjänsten omfattar sedvanliga administrativa arbetsuppgifter som kontakter med klienter, domstolar och andra myndigheter, att besvara inkommande samtal, registrering av ärenden, posthantering samt att vara en stödjande funktion för våra jurister.
Som person är du social och positiv. Du trivs med att arbeta i en resultatorienterad organisation och
uppskattar att ta stort eget ansvar och samtidigt vara en del av ett team. Du har förmågan att planera ditt arbete och har goda kunskaper i Office-paketet. Ett krav är att du kan uttrycka dig mycket väl i både tal och skrift.
Om Advokathuset Actus
Vi är en stor allmänpraktiserande advokatbyrå med kontor i Västerås, Eskilstuna, Örebro och Karlstad. Advokathuset Actus arbetar inom ett stort antal rättsområden och strävar alltid efter att leverera kvalitet och att stå upp för klientintresset. Våra klienter består av privatpersoner samt små- och medelstora företag.
Här på vår hemsida https://advokaternas.se finns mer information om oss och vår verksamhet.
Anställningsvillkor
Denna tjänst är ett vikariat. Tidsbegränsad anställning t.o.m. augusti 2023.
Tillträde efter överenskommelse.
Lönen enligt individuell lönesättning.
Ansökan
Låter detta som din nästa utmaning? Välkommen med din ansökan senast 4 mars 2022. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut.
Vi önskar att du skickar in din ansökan via e-post rekrytering@advokaternas.se och att du bifogar CV, betyg och personligt brev.
Om du har frågor om tjänsten så kan du kontakta vår verksamhetschef Erica Roine på telefonnummer 016-14 00 34 eller mejla henne på erica@advokaternas.se.